A A A
SmodBIP
To jest wersja archiwalna z dnia 17.07.2012 14:53, zobacz aktualną wersję tej informacji.
Zmiany wprowadzono z powodu: Zakończenie postępowania

Organizacja i przeprowadzenie szkolenia \"Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych\"

Podlegający Ustawie, zakończony, nierozstrzygnięty

 Opoczno: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia p.n. Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych przewidzianego w ramach projektu -Praca i edukacja szansą lepszego życia - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i środków budżetu państwa, realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Opocznie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VII, Działanie 7.1, poddziałanie 7.1.1.
Numer ogłoszenia: 155901 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Opocznie , ul. Kopernika 3, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 44 755 24 93, faks 44 75440 31.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.opoczno.pl
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.ops.opoczno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia p.n. Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych przewidzianego w ramach projektu -Praca i edukacja szansą lepszego życia - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i środków budżetu państwa, realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Opocznie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VII, Działanie 7.1, poddziałanie 7.1.1..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia p.n. Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych dla 6 osób korzystających z pomocy społecznej - uczestników projektu Praca i edukacja szansą lepszego życia, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz środków budżetu państwa. Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. W/w szkolenie obejmuje 120 godzin zajęć, w tym 40 godzin praktyki (zajęcia prowadzone:5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku). Celem szkolenia jest zapoznanie z problemami człowieka w podeszłym wieku; rozpoznawanie uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb człowieka w wieku podeszłym; motywowanie go do dbania o higienę osobistą i o czystość. Istotnym działem szkolenia jest nauka związana z nabyciem umiejętności oceniania sytuacji zdrowotnej podopiecznego w zakresie zastosowania rehabilitacji we własnym domu, a także w innych placówkach świadczących usługi na rzecz osób starszych i niepełnosprawnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził minimum 2 szkolenia o tematyce związanej lub pokrewnej z przedmiotem zamówienia dla grupy minimum pięcioosobowej, potwierdzone dokumentami, że zostały wykonane i przeprowadzone należycie.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej dwoma wykładowcami/trenerami oraz minimum jednym instruktorem zajęć praktycznych przy czym: 1. Wykładowca/trener prowadzący zajęcia z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej będzie posiadał wykształcenie wyższe o kierunku ratownictwo medyczne oraz w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził min. dwa szkolenia, których zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia, lub osoba z wykształceniem min. średnim oraz ukończony kurs z zakresu ratownictwa medycznego oraz w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził min. dwa szkolenia, którego zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia; 2. Wykładowca/trener prowadzący zajęcia teoretyczne z modułu zawodowego będzie posiadał wykształcenie wyższe oraz w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził min. dwa szkolenia, których zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia; 3. Instruktor prowadzący zajęcia praktyczne z modułu zawodowego musi posiadać wykształcenie min. średnie oraz min. dwuletnie doświadczenie zawodowe w zawodzie związanym z przedmiotem zamówienia lub pokrewnym
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunku polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia, a udostępnionych przez inne podmioty winien załączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji wskazanych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2.Zobowiązanie do współpracy, jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, a w wykazie usług zamieścił usługę zrealizowaną przez ten podmiot. 3. Zobowiązanie do udostępnienia środków finansowych , jeżeli Wykonawca będzie polegał na zdolnościach finansowych innych podmiotów. 4.Wypełniony we wszystkich pozycjach formularz ofertowy zgodny z formularzem stanowiącym załącznik nr 1. 5. Oświadczenie, że dysponuje lub będzie dysponować odpowiednim miejscem i pomieszczeniem przystosowanym do przeprowadzenia szkolenia (zarówno zajęć teoretycznych jak i praktycznych). 6. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 7. W przypadku podmiotów występujących wspólnie Zamawiający żąda dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu / art. 23 ust.2 / 8. Zobowiązanie do ponoszenia solidarnej odpowiedzialności za wykonanie umowy podpisane przez wszystkie podmioty występujące wspólnie. 9. Pełnomocnictwo, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: 1) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, 2) zmiany miejsca odbywania szkolenia, 3) zmiany personalnej osób lub liczby osób wskazanych do przeprowadzenia szkolenia, 4) zmiany harmonogramu zajęć, 5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub obowiązki jednej ze stron 2. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.opoczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Opocznie, ul. Kopernika 3, 26-300 Opoczno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2012 godzina 13:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Opocznie, ul. Kopernika 3, 26-300 Opoczno.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt - Praca i edukacja szansą lepszego życia - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i środków budżetu państwa, realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Opocznie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VII, Działanie 7.1, poddziałanie 7.1.1..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 SIWZ

 Formularz oferty Zał. Nr 1

 Ośw. art 22 Zał. Nr 2

 Ośw. art. 24 Zał. Nr 3

 Ośw. art. 24 ust. 2 Zał. Nr 4

 Wykaz osób Zał. Nr 5

 Wykaz usług Zał. Nr 6

 Projekt umowy Zał. Nr 7

Opublikował: Agnieszka Nalewczyńska
Publikacja dnia: 17.07.2012 14:53
Dokument oglądany razy: 921
Podlega Ustawie