A A A
SmodBIP

Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania

Podlegający Ustawie, zakończony, nierozstrzygnięty

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych
Warunków Zamówienia:
www.ops.opoczno.pl

Opoczno: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami
psychicznymi w miejscu ich zamieszkania
Numer ogłoszenia: 178176 - 2012; data zamieszczenia: 29.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Opocznie , ul. Kopernika 3, 26-
300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 44 755 24 93, faks 44 75440 31.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.opoczno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie specjalistycznych
usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest prowadzenie usług przez pedagoga, psychologa, psychologa-terapeutę,
logopedę i terapeutę wczesnego wspomagania rozwoju w ramach specjalistycznych usług
opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi zgodnie z art. 3 pkt 1 lit. a,b,c, ustawy
z dnia 19 sierpnia 1994r. o ochronie zdrowia psychicznego ( Dz. U. z 2011r. Nr 231, poz.
1375 ze zm.)w podziale na 5 części: Część 1 - Usługi prowadzone przez pedagoga w
ramach specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
Zamówienie realizowane będzie w wymiarze i miejscu: - 32 godziny miesięcznie; miejsce
pracy - Kruszewiec ( 2 dzieci autystycznych) - 20 godzin miesięcznie; miejsce pracy -
Libiszów ( 1 dziecko autystyczne) Część 2 - Usługi prowadzone przez psychologa w
ramach specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
Zamówienie realizowane będzie w wymiarze i miejscu: - 48 godzin miesięcznie; miejsce
pracy - Kruszewiec ( 2 dzieci autystycznych) - 36 godzin miesięcznie; miejsce pracy -
Libiszów ( 1 dziecko autystyczne) - 12 godzin miesięcznie; miejsce pracy - Bukowiec
Opoczyński ( 1 dziecko autystyczne) Część 3 - Usługi prowadzone przez psychologa-
terapeutę w ramach specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami
psychicznymi, Zamówienie realizowane będzie w wymiarze i miejscu: - 48 godzin
miesięcznie; miejsce pracy - Bukowiec Opoczyński ( 1 dziecko autystyczne) Część 4 -
Usługi prowadzone przez logopedę w ramach specjalistycznych usług opiekuńczych dla
osób z zaburzeniami psychicznymi, Zamówienie realizowane będzie w wymiarze i miejscu:
- 12 godzin miesięcznie; miejsce pracy - Libiszów ( 1 dziecko autystyczne) - 20 godzin
miesięcznie; miejsce pracy - Bukowiec Opoczyński ( 1 dziecko autystyczne) Część 5 -
Usługi prowadzone przez terapeutę wczesnego wspomagania rozwoju w ramach
specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, Zamówienie

realizowane będzie w wymiarze i miejscu: - 12 godzin miesięcznie; miejsce pracy -
Libiszów ( 1 dziecko autystyczne).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.31.12.00-4, 85.31.21.20-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1
ustawy Pzp.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1
ustawy Pzp.

III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1
ustawy Pzp.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli zapewni, że posiada lub ma do
dyspozycji osoby posiadające wykształcenie i kwalifikacje do wykonywania
specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi odpowiednie do
każdej części zamówienia, którego dotyczy oferta, zgodnie z Rozporządzeniu
Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 w sprawie specjalistycznych
usług opiekuńczych (Dz. U . Nr 189 poz. 1598 z późn . zm.).

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1
ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH,
JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których
mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.
24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków
udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały
udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące
tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt
III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Zobowiązanie do udostępnienia środków finansowych , jeżeli wykonawca będzie polegał
na zdolnościach finansowych innych podmiotów. 2.Wypełniony we wszystkich pozycjach
formularz ofertowy zgodny z formularzem stanowiącym załącznik nr 1 Zgodnie z art. 36
ust. 4 Ustawy Zamawiający żąda, żeby Wykonawca wskazał w formularzu oferty części
zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 3. Dokument lub dokumenty
określające zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy,
a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające
zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie Zamawiający żąda dokumentu
ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu /art.
23 ust.2/. 5. Zobowiązanie do ponoszenia solidarnej odpowiedzialności za wykonanie
umowy podpisane przez wszystkie podmioty występujące wspólnie. 6. Pełnomocnictwo w
przypadku składania oferty przez pełnomocnika.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można
było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do
zawartej umowy w zakresie: 1) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia,
2) zmiany osób lub liczby osób objętych specjalistycznymi usługami opiekuńczymi 3)
zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację
przedmiotu zamówienia lub obowiązki jednej ze stron 2. Wszelkie zmiany postanowień
niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych
warunków zamówienia: www.ops.opoczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek
Pomocy Społecznej, ul. Kopernika 3, 26-300 Opoczno..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub
ofert: 06.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kopernika 3,
26-300 Opoczno, sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Opublikował: Marek Cichawa
Publikacja dnia: 29.05.2012 15:01
Dokument oglądany razy: 1778
Podlega Ustawie